$ads={1}
Algemeen
Wajer Yachts is een Nederlands familiebedrijf met een internationaal werkveld. Hoewel we op verschillende plekken ter wereld gevestigd zijn, zijn onze locaties in Heeg, Lemmer en Heerenveen het kloppend hart van ons bedrijf. Hier wordt met een team van circa 280 collega’s gewerkt aan de ontwikkeling, het design, de bouw en het testen van zo’n 70 jachten per jaar. Ons sales- en marketingteam werkt vanuit een prachtig kantoor in Amsterdam. ’s Zomers wordt ons team opgeschaald met zo’n 80 medewerkers in onze buitenlandse servicehubs.
In Lemmer wordt in samenwerking met een aantal co-makers en leveranciers, de Wajer 77 gebouwd. Daarnaast werken we met een team van engineers aan verschillende innovaties en nieuwe modellen.
Wat ga je doen?
Als Project Coördinator Interieur heb je een uitdagende en veelomvattende functie waarin je van A-Z verantwoordelijk bent voor de coördinatie van de vervaardiging en de inbouw van het interieur in de Wajer 77. Dit betekent dat jij niet alleen verantwoordelijk bent voor het proces wat binnen de muren van Wajer in Lemmer plaatsvindt, maar in de gehele lijn het overzicht bewaakt. Je staat dus dagelijks in contact met onze co-makers en leveranciers die delen van het interieurbouwproces van de Wajer 77 op zich nemen. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole en interne opleveringen en begeleidt een goede overdracht tussen de verschillende co-makers hierin.
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van planningen zodat de juiste kwaliteit binnen het gestelde budget en deadlines behaald worden. Deze planningen worden ook door jouw bewaakt en bijgestuurd waar dat nodig is. Dit doe je door te anticiperen op eventuele risico’s die het proces kunnen verstoren.
Je beweegt je gemakkelijk binnen de organisatie en bent zichtbaar aan boord van de in aanbouw zijde jachten zodat de mensen je weten te vinden. Je werkt intensief samen met een team van co-makers, leveranciers en interne collega’s van de afdelingen inkoop, logistiek, finance en engineering. Op deze manier weet jij wat er speelt en kun je de afdelingen voorzien van de juiste informatie.
Vereisten
Wat breng je mee?
We zijn op zoek naar een kandidaat met een stevige persoonlijkheid die zich niet snel uit het veld laat slaan. Met jouw goede communicatieve vaardigheden kun jij impact maken en zorg jij ervoor dat de verschillende teams op de juiste manier samenwerken. Je bent daadkrachtig, proactief en altijd op zoek naar verbeteringen. Je ziet kansen en weet deze te vertalen naar concrete acties of optimalisaties van het (productie)proces. Op administratief gebied ben je accuraat en sterk zodat (informatie voor) offertes, uren en werkzaamheden juist worden opgesteld en verwerkt.
Daarnaast:
- Een opleiding op minimaal mbo+ niveau
- 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in de scheeps- en jachtbouw
- Ervaring in de samenwerking (en aansturing) van onderaannemers en leveranciers
- Kennis van en ervaring met projectmanagement
Wat kan je van ons verwachten?
Een ambitieuze, snelgroeiende en steeds internationaler wordende organisatie. Dit alles met de persoonlijke en warme inslag van een familiebedrijf. Wajer’s succes is voelbaar voor iedereen en we zijn een echte A-speler in onze branche. Je komt te werken in een jong en professioneel team die elke dag weer een topprestatie neerzet voor onze klanten. Dit resulteert in een enorm positieve sfeer binnen de organisatie en mogelijkheden om te investeren in de toekomst en jouw loopbaan. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf continu te ontwikkelen en de vrijheid om processen te verbeteren. Uiteraard ontvang je daarnaast goede arbeidsvoorwaarden.